tirsdag den 3. januar 2012

Nyt medlem af husstanden.


Så kom der et nyt medlem af husstanden...

Jeg har længe gået og fablet om at jeg gerne ville have en ny symaskine som også kunne brodere, har kigget ofte når jeg har været i stof2000.

Og var også forbi idag, men der var stadig ikke det jeg søgte, videre til en anden forhandler.

OG der stod vidunderet som bare råbte at den skulle bo hos mig, så det endte med at den skønne kom med hejm, så nu skal jeg til at finde ud af alt det den kan.

Samtidig med at jeg lige har to store syprojekter som skal være færdige til d. 13 januar.

5 kommentarer:

  1. Wa-uw!!!
    Og så kan den brodere!!
    Til lykke med den!!
    Helle. :0))

    SvarSlet
  2. wauw Lene ...
    hvor er du heldig ....
    Glæder mig til at se broderier fra den
    knus♥
    ps forresten godt nytår ...håber du er kommet godt ind i 2012

    SvarSlet
  3. Hold da op et lækkert nyt medlem af familien. Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet på den flotte maskine.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Tillykke med det nye medlem - Håber det bliver et rigtig dejlig bekendskab:-)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  5. Hold op en fed maskine, hvor er du heldig.

    Bliver spændende at se hvad du får syet på den.

    Kram Marlene

    SvarSlet