fredag den 20. april 2012

Regnbue i fredags og en enkelt boks eller to.

 Sidste fredag aften fangede jeg denne flotte regnbue udenfor vores hus. Den var så stor at jeg blev nød til at dele den i tre.

 Ser i godt efter så er der faktisk to regnbuer, den ene er meget tydelig, den anden kan lige anes mellem de ti stiladsstænger og over træerne.
 Manden har været en tur langt væk hjemmefra, så jeg har haft huset for mig selv, så den har stået på syning, når jeg altså ikke lige var på arbejde i Odense eller på vores lokale skole. Og noget skulle tiden jo gå med :-)
 Så der blev lige syet et par bokse, den lyse er en gave til min tante som har fødselsdaf i næste måned, den lillablomstrede og røde med dejlige stjerner måske til eget brug.
 De to at disse tre lilla bokse har min ene datter bestilt, så jeg håber de har den rigtige størrelse, for der er broderet navn på dem, den sidste beholder jeg måske.
 Disse to grønne sager, er lavet som en del af en konfirmationsgave til en sød ung pige, håber hun kan lide dem.
 Hi hi fik dem lige sat ind dobbelt, måske fordi jeg synes at det grønne stof bare er så skønt, og der er jo nogen som derude som ved hvordan jeg har det med grønt, men dette forelskede jeg mig faktisk i på stedet og måtte bare have noget med hjem :-)
 Disse to orange bokse er de sidste der er tilbage, den første blev faktisk færdig allerede i januar og givet til min veninde i fødselsdagsgave. De to her er til min mor og svigermor, der er sat deres navn på og der er lavet lomme og elastikker indvendigt så der er plads til lidt småting. Det er faktisk min svigermor som kom og bestilte en boks, som hun kunne bruge istedet for den toilettaske som indbrudstyvene tog med da de havde indbrud juleaften, jeg havde lavet en i december til vores ene niece, og da hun i forvejen havde fået en boks i den farve så blev det da lige til en til.
Men de fylderjo ingenting de ti bokse og så mangler jeg endda at sy de sidste to som jeg har klippet, men det kommer jo nok snart.

God weekend til jer alle.

3 kommentarer:

  1. Hold op alle de bokse, er helt vild med de grønne de er skønne!!
    Kram

    SvarSlet
  2. Wauw Lene ... Du har da virkeligudnyttet tiden imens S. Var på tur
    Knus og go weekend

    SvarSlet
  3. Hej Lene...

    En fanastisk flot regnbue....
    En masse fantastiske foltte bokse du har lavet,
    det er også bare om at udnytte tiden når man er alene hjemme;O).

    Knus Birgit.

    SvarSlet