fredag den 31. august 2012

Den sidste uges ferie..........Sandkasse, tomater og hæklet porre.


Ja så er ferien ved at være slut her på matriklen, morfar brugte sin sidste feriedag i mandags til at få sat denne fine sandkasse op og fyldt med sand, så den var klar til barnebarnets rykind i dag fredag.


 
 På de to næste billeder kan i se at den er blevet godt modtaget, der gik ikke 5 minutter fra han var kommet ud af bilen før han var igang, og så kunne far da godt køre igen, for nu leger jeg altså her.

 
Turen i drivhuset blev disse skønne tomater, som det lykkedes mig at få hele med ind, Milas tog for sig af retterne, så der gled lige 5-6 tomater indenbords, mens han højlydt fortalte at de var gode og at han lige skulle have flere.  
 Den her er da lidt sjov, der må da være gået noget helt galt der :-)
 




 

Har længe haft et hængeparti, altså at vise, havde lovet datteren www.snoretoppen.blogspot.dk at prøvehækle hendes gene opskrift på en porre, den har været færdig rigtig længe men jeg har bare glemt at få lagt den ind. Jeg har sat trævler på forneden det er der oprindelig ikke, men jeg skulle lige have haft bladene lidt længere synes jeg, overvejer også at sætter nogle flere på, nu må jeg se hvad jeg finder på.

Vil du gerne have opskriften, så kontakt hende for jeg ved at hun sælger den for et rimeligt beløb, som går til hjælp til nyt til sønnen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar