søndag den 18. november 2012

Weekenden d. 11 nov. 2012 og så lige lidt fødselsdag.

 I ugen inden var Milas og jeg lige en ekstra tur i skoven efter kogler og andet til jule og advendts dekorationer, Bianca, Amilia og jeg havde været af sted ugen før, men lidt mere kan altid bruges.
 Så søndag d. 11 november var vi så klar til hygge, 5 glade kvinder og 3 børn igang i mit køkken.
 De næste billeder er hvad vi tilsammen fik krearet. mens snakken gik lystigt, og ungerne blev aktiveret med lys, ler og gran.

 Dette er de to flotte dekorationer som Milas lavdede til sin far og morfar.
 Lørdag nåede jeg lige at få hæklet kant uden om det sjal jeg havde lavet til min tante til jul, så mine forældre kunne få det med hjem, da jeg ikke ser hende før efter jul.
 Jeg kan virkelig godt lide den koksgrå farve og den lilla. Det er strikket i ren ret og har fået en takkekant hæklet omkring.
 Mandag stod den på fødselsdag, under Mio gemmer sig et rødt hjerte tærtefad som jeg fik af min søde veninde og hendes mand.
Masser af søde nisser,et hjertevedhæng af min mand,juleophæng af mine forældre, hæklebog af en anden veninde som jeg er ved at lære at hækle, sjove nisser af en tredie veninde og til sidst to bøger af en af mine ynglingsforfattere, Margit Sandemo og dejlige skønhedsplejeprodukter af mine piger og deres familie.

Så det var bare nogle dejlige dage, med masser af hygge og besøg.

1 kommentar:

  1. Den ser ret spændende ud den hæklebog lækre gaver du har fået og en hyggelig weekend

    SvarSlet