onsdag den 11. maj 2011

Hæklet svamp med ny clover hæklenål :-)

Så blev der gjort et forsøg på at hækle en svamp, er godt tilfreds med resultatet, når jeg nu ikke er så erfaren udi hæklekunsten.

Men jeg har jo også fået 6 fine lækre hæklenåle, som min ene søde svigersøn har købt til mig på nettet, så selvfølgelig skulle de afprøves, og må helt sikkert give min datter ret i at clover er fantastiske. Nu er de hæklenåle jeg har fået i hele numre, så må jeg se hvornår det bliver de halve, men kan jo altid ønske mig dem :-)










3 kommentarer:

  1. Clover nålene er skønne ☺
    Jeg har indtil nu kun to, alt bliver hæklet på dem ♥

    SvarSlet
  2. Dejligt værktøj, jeg har kun 2, men samlingen bliver sikkert udvidet når der opstår et behov. God fornøjelse

    SvarSlet
  3. svampen er super fin og har en rigtig dejlig størrelse til rangle :)
    kan godt forstå hvis du er glad for dine Clover hæklenåle .... jeg synes også de er fantastiske
    kram♥

    SvarSlet