onsdag den 25. maj 2011

Så blev der atter spyttet lidt shorts ud af symaskinerne.

Ja så blev det atter til lidt shorts til barnebarnet, håber de falder i forældrenes smag. De er alle syet i str. 1-2 år så måske han også kan bruge dem næste sommer :-)
Vejret har jo ikke lige været til at dyrke solen i her de sidste par dage og det har blæst ret meget her hos mig, så symaskinerne har fået lov til at arbejde lidt.

Cowboyshortsene har fået en lille hval på, den er set et eler andet sted her i blogland, men jeg kan ikke huske hvor, så den er lånt som inspiration.
Disse shorts er lidt længere i benene og har fået lomme på den ene side.


Her ses de forfra, de er i lys sandfarvet lærred. Faktisk er det et par af min svigerindes bukser der har ladt livet til fordel for disse og de næste par shorts. Kan jo lige så godt genbruge når det ikke kan ses at de har været brugt :-)

Hov vores ene kat syntes lige den skulle hjælpe til med at sy, så den har redt seng i mine stofrester på sybordet.

Disse har fået lommer foran det er lidt svært at se, er kortere end de første og har en snørre med Peter Plyds i livet, det er egentlig en skosnørre som min datter og jeg købte da vi var på Døllefjelde Marked i Stor Bededagene. Vi var enige om at de da kunne bruges til andet end at snørre sko med, så nu er den blevet til bindebånd til pynt, da der er elastik i livet på dem alle sammen.


7 kommentarer:

  1. Fine shorts du har lavet. Nu venter vi bare på at vejret bliver varmere så vi alle kan få sommertøjet på. Her har det også blæst hele dagen.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hej Lene.

    Så kan sommeren da bare komme an.
    Da vi havde kat kravlede den ind i mit stofskab, og til at begynde med troede jeg det var mig der havde glemt at lukke lågen men nej den kunne selv åbne døren. Lidt træls med alle de kattehår men også hyggeligt.

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine- sikke et heldigt barnebarn du har!

    SvarSlet
  4. Hej Lene!

    I går fik jeg at vide at jeg skal arbejde d. 30. og derfor desværre ikke kan tage med Jer til b log-træf hos Marlene...
    Og i morgen fredag er jeg kaldt til møde... ØV.

    Jeg håber vi ses en anden god gang!

    Helle.

    SvarSlet
  5. Fede shorts, så kan sol og sommer godt komme, for lillemanden mangler vist ikke shorts nu.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  6. dejlige shorts du har fået kreeret til lillemanden :) ... den er hval er da for sød
    kram søde♥

    SvarSlet
  7. det er bare de bedste shorts :)
    De er 33 cm i længden og han vil gerne ønske sig et par mere :)
    KH Micha

    SvarSlet