lørdag den 1. januar 2011

50 faste læsere er rundet og give awayen er trukket på årets første dag.

Så rundede jeg 50 faste læsere så her på årets første dag blev der trukket en vinder af kurvene.
Efter lidt optælling i nat, fik min søde mand besked på at nævne et tal mellem 1 og 65 og valget faldt på 33, hmm hvem gemmer sig bag dette tal, det gør: Fru Olsen så send mig lige din adresse på lim1964@hotmail.com, så kurvene kan komme afsted.
Jeg håber de vil gøre lykke og at du bliver lige så glad for dem som mine veninder har været.

5 kommentarer:

  1. Hej. Godt nytår og tak for hilsen hos mig. Og øv - kan da se at jeg fandt dig for sent til at være med i din give away. Men nu følger jeg med her hos dig, og vil glæde mig til at se hvad du finder på i 2011.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. ...jeg siger det samme som Mette ;)
    Men man kan jo ikke være med alle steder... Nu er jeg i hvert fald med her :)
    Vi blogges,
    hej fra Line

    SvarSlet
  3. Aj! Jeg troede da, jeg havde meldt mig på i går! Men kan se, at det ikke var gået igennem! Nu er det i orden - billedet er på plads!
    Ha en dejlig søndag,
    hej fra Line

    SvarSlet
  4. Hej Lene.

    Der ligger en overraskelse til dig på min blog.
    Så kig lige ind.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  5. Ej, hvor skønt! Og så på årets første dag. Sender dig fluks min adresse!!

    Håber du kom godt ind i det nye år.

    KH Dorit

    SvarSlet