lørdag den 1. januar 2011

Håber alle er kommet godt ind i det nye år.

Nu kan jeg da vist godt tillade mig at lægge billeder ind af et par af de bluser som jeg syede til barnebarnet til julegave og kalendergave.
Denne skønne hættebluse vagte stor glæde hos hans mor og blev hurtigt taget i brug. Det blev også syet en uden hætte i lysegrå og råhvid med tænder, men øv den har jeg ikke lige fået taget billede af.
Så blev de sidste stumper stof med ugler og bobler sat sammen til denne bluse. Synes nu også jeg i tidens løb har fået ret meget ud af det stof jeg købte i sommers.
Det er blevet til en sommerdragt, kortærmet bluse, savlesmæk, lange bukser og nu denne bluse.
Hvad de næste projekter så skal være ved jeg ikke helt endnu, mne lige nu er der er strikket body på pindene, har før lavet den til ham, og denne skal han have om ikke så længe.
Ved det lyder kedeligt for nogle, men forstykket og det ene ærme blev fremtryllet nytårsaften, men da vi bare skulle være os selv hjemme og slappe af, ja så kunne pindene jo ligeså godt arbejde lidt :-)
Jeg håber alle er kommet godt ind i det nye år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar