tirsdag den 31. maj 2011

Samling af rødt med hvide prikker :-D

Her gennem nogen tid har jeg været på indkøb i Svendborg i Bach, og har efterhånden fået købt en del af dette søde keramik, det skulle være mørk pink, men jeg synes nu det virker mere rødt.




Der mangler lige 2 skåle og 2 marmeladekrukker på billedet, for dem har jeg brugt som morsdagsgaver, hvor de var pakket sammen med en blomst og et glas hjemmelavet marmelade, og det vagte stor glæde hos både min mor og min svigermor.




Min svigerfar blev 75 år i søndags, og da vi havde lovet at hjælpe til med at lave brunch og manden nok så galant havde sagt, Lene klarer marmeladen, der er masse på lager, ja så syntes jeg også at den skulle i søde krukker, så de 5 af krukkerne har nu været med til en fødselsdag hvor der var lavet små kort med hvad hver enkelt krukke indeholdt, der er desværre ikke blevet taget billede af dem, øv øv.




Nu står tekanden, en saftkande, 2 skåle og en del krukker i vores sommerhus, for de er da lige til en skøn solskinsdag vil jeg da mene.


Og hvem siger at de skal bruges lige netop til te, saft eller marmelade??? De kan da også bruges til en sød buket blomster eller noget helt andet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar