lørdag den 20. april 2013

Påske..... hygge, æg og kyllinger....


Havde lige et nøgle grønt bommuldsgarn liggende, som blev forvanlet til et par pulsvarmere til en tidligere kollegas kone som er vild med grønt.
 Påske er jo påskeæg og påskekyllinger, så jeg fik lige hæklet lidt, den store fik Amilia, da hun jo er for lille til chokolade, og den bliver krammet og spist godt på, den ene af de små + en i rød, designet af Milas tilfaldt ham, og de bliver virkelig leget med. Så fik min mor og svigermor også en, så lige pludselig var der kun en enkelt lille kylling tilbage som nu står og ser ensom ud her hos mig, så må lave den et par venner på et tidspunkt :-)

 Påskeægsjagt i haven, der er mange steder at lede, Amilia holder øje med om Milas nu får alle æggene med sig :-)
 En hel kurvfuld blev det til, der var dog lige plads til de hæklede kyllinger.
 Så er der også lige blevet tid til at sy et par ekstra bukser til Milas, han vokser ret meget lige for tiden så alle dem jeg har liggende er ved at være for korte, hans tøj flytter nemlig lidt rundt, så ikke der skal pakkes det store når han skal herop på besøg.

 Der blev også lige syet et par til Amilia af en rest jeg havde liggende, de er lidt for store i benlængden endnu, men da hun jo også gror en del kom de med hjem her den anden dag.
Ok jeg blev ikke helt færdig med at hækle påskekyllinger, da min brors to piger lige sendte en sms med bøn om jeg ikke ville lave dem hver en kylling også. Så Maja bestilte en lilla og Madicken en lyseblå og de er flyttet hjem til dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar