lørdag den 6. november 2010

Billde af den efterlyste elefanthuemønster og en dejlig give away

Her er lige et billede af den elefanthue som jeg efterlyser et mønster på. Håber stadig at der er nogen derude i blogland som har et liggende :-) og vil låne mig det.
Og så lå der bare en skøn pakke til mig da jeg kom hjem sidste søndag fra Handmade by Henriette, Skønne ikke fedende kager som jeg havde vundet, og to søde små lavendelting, skønne ting som nu ligger i en lille skål og pynter i min stue. Om så barnebarnet på et tidspunkt får lov til at lege med de små kager ved jeg ikke endnu, selv om Henriette mener at han måske nok gør :-)


2 kommentarer:

  1. Måske du kunne gøre sådan: http://kattekluns.blogspot.com/2010/11/elefanthue-diy.html

    SvarSlet
  2. Kan du ikke bare tegne af efter huen?

    Godt kagerne er kommet frem :o)
    De er rigtig søde at have stående, jeg skal have lavet nogle.

    SvarSlet