søndag den 7. november 2010

Garnkup på en lørdag.

Lørdagens garnkup, var lige en tur på aktion og fik fingrene i en stor kasse med lækkert garn fra Katia. Et mærke jeg ikke før har strikket af, så nu skal der eksperimenteres.
Der var sørme ikke mindre end 86 nøgler garn.
Nogle flere af end andre. Men det er godt blandet med både bommuldsgarn, flamegarn og blandet uld/akryl.

De 3 store mørklilla mente min kære mand da at jeg lige kunne strikke et halstørklæde af til ham :-) men jeg tror nu ikke han ville gå med det når det kom til stykket, da jeg aldrig har set ham gå med halstørklæde og det jeg lavede til ham for mange år siden er pist borte :-D så hvis de skal blive til halstørklæder så må det blive til en anden.

Kan også se flamegarnet for mig, brugt til strikket sjaler :-)
Det melerede bommuldsgarn har jeg også en idé med ;-) til en ung mand. Måske en lækker bluse eller body, hvem ved.

Vi fik også fingrene i lidt andet på den aktion, men det er der ikke taget billede af, men mon ikke der også kom lidt tøj til barnebarnet med hjem ;-) og lidt ting til husbyggeriet.

Nu vil jeg så bruge søndagen på at få ryddet lidt op i vores rod :-)
Hyg jer derude.

4 kommentarer:

  1. Hold da op for et kup :D Der er garn til rigtig mange projekter ser det ud til. Tillyke med det
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Sikke en masse garn. Der var du heldig

    SvarSlet
  3. Dejligt med masser af garn og projekter :-) Hvor går du på auktion?

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet