torsdag den 20. januar 2011

AWARD

Tak til Marianne med bloggen patchwork-blomsten. for at jeg må være med i denne lille leg. Jeg skal fortælle 3 ting jeg holder af og som er hemmeligt, det er det så ikke mere om lidt :-)ved modtagelse af denne award.
Hmm det er jo svært, men forsøger. Tror der kommer lidt drømme og ønsker med ind i den :-)

1. Jeg kan godt lide navnet på min blog, det blev til sammen med min piger, for med kun piger, kan jeg kun blive mormor og det blev jeg for ca. 1 år siden, så derfor endte den med at komme til at hedde kreamormor.

2. Jeg holder meget af min familie, og vil egentlig helst have dem omkring mig hele tiden.
Drømmer om at vinde i lotto så jeg kan give dem deres drømmerejse. Og at jeg og manden kan komme en tur til USA, han har været der og jeg ved at han gerne vil vise mig det han har opleveet der.
Så kunne jeg godt tænke mig bare at rive rigtig lang tid ud af kalenderen og bare rejse rundt og opleve noget af verdenen.

3. Jeg er arbejdsløs pædagog lige for tiden, men keder mig ikke, da jeg så hygger mig med at være lidt kreativ :-)
Men drømmer og håber på snart at finde et godt og dejligt job, hvor jeg kan lave sjove ting med børnene.

Denne award har vist snart været vidt omkring her i bloglandet, men sender den alligevel videre til 3 skønne kvinder.

Først Britta med bloggen strikogstorm. Hun var den første blogger jeg snakkede med ude i det virkelige liv, nede i pakhus 16. En super sød og meget kreativ kvinde.

Så vil jeg give den til Bianca med den skønne kage/kreative blog biancaskageverden. også fordi hun er den ene af mine dejlige piger, og lige har scoret en superflot karakter i sit speciale, tillykke med det min pige.

Til sidst vil jeg give den videre til min anden datter Michelle med bloggen snoretoppen.blogspot fordi hun bare er en helt vidunderlig og meget kreativ kvinde og mor, har svært ved at følge med alle hendes skønne kreative indput og så er hun ikke bange for at kaste sig ud i nye ting.

Tak fordi jeg måtte være med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar