mandag den 17. januar 2011

Sort elastik ca. 8 cm bred sælges i metermål.

Se lige her, jeg har fået fat i noget ca. 8 cm bred sort elastik, ja faktisk 2 ruller og så meget kan jeg da ikke selv bruge, så det vil jeg da gerne dele med jer ud i bloglandet, så hvis der er nogen der har interesse så sælges det til 10 kr pr. meter + porto, det jeg sidst købte i stof og stil gav jeg 30 kr for pr. m.

Så skulle det have interesse så send mig en mail på lim1964@hotmail.com med hvor mange meter du kunne tænke dig og din adresse og jeg sender en mail retur med et kontonr. Så snart jeg kan se pengene sender jeg elastikken.

4 kommentarer:

  1. Kunne godt bruge en meter? Hilsen Piakrogh@gmail.com

    SvarSlet
  2. Kunne godt bruge 2 meter... elmaa@live.dk

    SvarSlet
  3. Jeg kunne godt bruge 5 meter kahaolsen@gmail.com

    SvarSlet