mandag den 21. februar 2011



Har fået denne awards fra Bianca http://biancaskageverden.blogspot.com som jeg takker mange gange.

1) Takke og linke til den person der har givet mig den
2) Dele 8 ting om mig selv
3) Give awarden videre til 8 andre bloggere
4) Kontakte dem jeg vil give awarden og fortælle dem om deres award

Her er så lige 8 ting om mig :-)

1) Er mor til de skønneste tvillingepiger, som også blogger.
Micha http://snoretoppen.blogspot.com og
Bianca http://biancaskageverden.blogspot.com

2)Jeg har altid været kreativ på en eller anden måde, men har dog af og til mine perioder hvor der ikke sker noget.

3) Jeg er uddannet pædagog, og elsker mit fag, men er desværre arbejdesløs lige nu.

4) Er istedet i virksomhedspraktik, inden for en af mine hobbyer, jeg er nemlig omgivet af stoffer og garn hver eneste dag lige for tiden.

5) Læser enormt meget, og er lige nu næsten færdig med sagaen om isfoklet af Margit Sandemo.

6) Holder meget af dyr og har to forkælede katte.

7) Nyder at slappe af i vores sommerhus og gerne med venner, familie, børn og barnebarn omkring mig.

8) Er inkarneret kaffedrikker og elsker chokoladekaffe. Men kan også godt lide en god kop te.

Jeg vil lade awarden hvile her, da jeg synes at rigtig mange har fået den.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med Awarden.

    Chokoladekaffe?? Jeg drikker Chokoladethe, men har ikke hørt man også kan få Chokoladekaffe, hvor køber du den??

    Kram

    SvarSlet
  2. hej Lene

    dejligt at høre nyr fra og om dig (vidste nu det meste:)
    knus

    SvarSlet