søndag den 6. november 2011

Hjælp, hvem kan hjælpe mig ? Sybeskrivelse søges til nissedragt str. 2 år.

Hjælp, jeg søger sybeskrivelsen til nissedragtene, der i sin tid var i Ingelise symargasin nr 7/ 1998. Jeg har mønsterarket, men sybeskrivelsen er væk og jeg står og skal sy en nissedragt i str. 2 år som skal bruges meget snart. Hvem har det blad liggende og vil sende mig en kopi at de dragtet.

Eller er der nogen som har mønster og sybeskrivelse til en anden nissedragt og hue liggende til en lille dreng på snart 2 år, som gerne vil være nisse ?????

Håber virkelig der er en venlig sjæl ude i det store blogland der kan hjælpe mig.

3 kommentarer:

  1. Ej hvor er det ærgerligt. Sidst jeg ryddet op smed jeg en kæmpe stak Ingelise blade af ældre dato ud. Mon ikke der er en anden som har dette blad endnu så du kan få syet en fin nissedragt. God jagt.....

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. hej Lene

    jeg skal undersøge sagen ....
    ellers søg på biblioteket :o)
    knus♥

    SvarSlet
  3. Jeg har fundet bladet og beskrivelserne. Jeg sender dig gerne en kopi af beskrivelserne, hvis du sender mig din adresse på
    kunstmaler.nr1 (@) gmail.com (udelad mellemrum, det er kun for ikke at få noget snavs).
    mange hilsener
    Lissi

    SvarSlet