lørdag den 19. maj 2012

Lidt mere stof og hygge i sommerhuset.


Ups havde lige lovet mig selv at nu skulle der ikke mere stof ind i huset, men kom altså lige til at købe disse skønne rester, da jeg alligevel skulle en tur i stof og stil efter noget til datteren.
Det skønne ternede tror jeg ender som nye puder til sofaerne  på første sal, det pink babyfløjl og det lyserøde med babuskaer har jeg noget speviel i tankerne, det flotte lilla ved jeg ikke lige hvad skal ende med endnu, men mon ikke der kommer en idé til det også.


 Vi har lidt hygge i sommerhuset her i weekenden, og når man knokler hårdt ude, hvad er så mere tiltrængt end en ølpause for Milas og Oldefar T, de havde lige en meget hyggelig sludder der på bænken med øl og saftevand, hvem af dem der er den klogeste i deres lille snak vil jeg ikke gøre mig klog på.
Tre generationer af hankøn igang i haven i det skønne vejr.
Vi håber at vejret i morgen bliver lige så godt som i dag, så vi atter kan være ude i haven hele dagen 

1 kommentar: