mandag den 21. maj 2012

Lige et lille kig på vores nye 1.sal....

 Der blev hurtigt dømt hygge i den ene af sofaerne........ hun har sovet i den næsten lige siden :-)
Her er lige et kig ind i det der skal blive det nye gæsteværelse, min bror har indvidet det og er godt tilfreds med at sove der.


 Begge sofaer er nu kommet på plads, men de får ikke lov til at blive stående sådan hele tiden, den ene skal nok flyttes, så jeg kan få plads til alt mit sygrej og andet kreativt. Men nu må vi se hvad tiden bringer, det er jo meningen at jeg skal have det gamle gæsteværelse som krearum med tiden, men jeg synes jeg hørte manden min, munle noget om at det måske var bedre at jeg fik lov at blive oppe, så nu må vi jo se hvad det ender med.
 Den store kanap ud mod gårdspladsen og haven.
 Rummet set fra den anden side.
Dette rum skal blive til kontor evt. med plads til en sovesofa.

 Indgangen til hulen, det er meningen at der skal bygges en lille seng ind under skråvæggen, så det bliver et lille hyggerum/hule som barnebarnet og det kommende barnebarn kan lege i,

Der er sat glasskydedør i ind til kontro og hule, det giver en masse lys ind i det store rum også.

Her er så vores skønne udsigt ud over vores lille gadekær, lige nu er der ænder og ællinger som boltere sig sammen med alle guldfiskene.

5 kommentarer:

  1. Kære Lene
    Det ser jo Mega godt ud ....
    Der må du helt sikkert servere kaffen næste gang jeg kommer forbi
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen søde ven, du kommer da bare snart og får kaffe.

      Slet
  2. Hej Lene.

    Hvor ser det bare godt ud. Sikke nogle fede lyse og dejlige rum I der har fået.

    Knus Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi er også glade for dem, og jeg håber vi snart bliver helt færdige så de kan vises frem rigtigt.

      Slet
  3. Hej Lene!
    Super-tjekket - hvor må du glæde dig til at indvie det!!

    Tjek liiiige om der er hul i kalenderen d. 2. sep. - og kig forbi mit nye krea-træf-indlæg, ikke?

    Helle.

    SvarSlet