onsdag den 14. september 2011

Filmen jeg så i mandags. Bare super god om Dirch Passers liv.

I mandags var jeg i biografen sammen med manden og nogle gode venner, vi har længe talt om at vi gerne ville se filmen om Dirch Passer.
Vi blev bestemt ikke skuffede, det er bare en virkelig god film, som virkelig beskeriver hans liv med op og ned ture.
Filmen følger ham fra ca. 30 årig til hans død som 54 årig, hvor han falder om på scenen.
Man oplever hans forhold til Kjeld Petersen, som er hans sjæleven gennem livet.
Man ser deres ture hvor de nyder livet med druk, letlevende damer og konstant arbejde.
Sceneskræk, jalousi, druk og meget mere sker i deres liv.
Dirch som gerne vil lave seriøse ting og Kjeld som bare vil lave det de hele tiden har gjort.

Mere vil jeg ikke fortælle her: Gå ind og se den og få en super oplevelse.

4 kommentarer:

  1. hej Lene
    Tak for fint referat ... jeg vil rigtig gerne ind og se filmen ....
    kram♥

    SvarSlet
  2. ja ja nu kommer jeg
    du ser jeg iler............

    Vi skal ind og se den i weekenden, tror jeg manden sagde ♥

    SvarSlet
  3. Den film har jeg rigtig gerne ville ind og se, måske jeg når det.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  4. Den skal helt sikkert opleves.
    Har bare ikke kunne finde en dag endnu.
    Elsker Dirch Passer og det samme gør min den ældste søn.
    Jeg tror han har samtlige gamle film med ham.

    Ha´en dejlig dag...

    Knus Susi

    SvarSlet