torsdag den 29. september 2011

Mere Pakkeleg.

Fik lige meldt mig til to af Elins pakkelege, her ses den fine lilla pakke som geverne kom i.

Den inde holdt også disse fine håndledsvarmere, som jeg glæder mig til at tage i brug når det bliver koldt og sneer.


Hvem vil så være med i pakkelegen????




De to første som skriver til mig får en pakke tilsendt af mig og skal så sende en retur til mig.




Derefter skal du lave et indlæg om hvad du har fået og så sende legen videre til to nye.




Kom og vær med, det er så hyggeligt at få en pakke.

2 kommentarer:

  1. Hej Lene

    Jeg vil meget gerne være med i din pakkeleg. Glæder mig....

    Hav en dejlig dag/ Lone

    SvarSlet
  2. Hej Lone, sender du mig din adresse på en mail, så jeg kan sende en pakke til dig, når den er lavet færdig???+
    Hilsen Lene

    SvarSlet