torsdag den 1. september 2011

En hyggelig mandag med undervisning i at sy bokse og hygge.

I mandags stod den først på massage i Odense, en gave jeg fik af mine søde døtre til morsdag, rigtig lækkert.
Derefter gik turen til stof og stil hvor der også kom lidt med hjem, dette vises senere.
Så videre ned til Marianne hvor den stod på hygge og syslen.
Der blev der severet lækker mad, som Marianne lige fremtryllede. Uhmmm det smagte bare så godt.Vi havde for længe siden aftalt at jeg lige skulle guides gennem syprocessen i at lave sybokse, og det fik jeg mens hun og Rikke syede på deres flotte blomster.
Efter lidt tid var den første boks færdig, jubiii jeg kunne.
Marianne menr at nu går der sport i at sy bokse, og måske hun har lidt ret, for på vej hjem måtte jeg lige forbi Butik Amaryllis http://www.butik-amaryllis.dk og købe lidt termolam, så jeg havde lidt hvis nu jeg skulle finde på at forsøge at sy flere bokse.
men jeg kom jo ikke hjem kun med termolam, men også en masse fint stof, dette vises også senere.
En rigtig hyggelig dag, som jeg håber snart kan gentages.

3 kommentarer:

  1. Godt du nu også kan det med boksene, så vil du også finde ud af at man bliver meget afhængig af dem.

    God weekend

    Marlene

    SvarSlet
  2. Godmorgen Lene
    Tak for sidst, det var hyggeligt at se dig igen...
    Den blev da flot af en nybegynder at være... Jeg er færdig med mit sædebetræk; men det er min fingerspids også, så jeg holder lige en lille sy pause. :o(
    Ps. Flot billede af dig i Samvirke side 86...:o)
    God weekend / RikkeBo

    SvarSlet
  3. hej Lene

    tak for sidst ... ja bare vent du bliver afhængig .....
    glæder mig til at se flere ...
    knus og go weekend :o)

    SvarSlet