torsdag den 30. september 2010

Høstmarked del 2 og hjælp søges da alt er oppe i dobbelt størrelse :-(

Her er det andet par bukser, synes selv de er blevet rigtig søde og håber også at hun bliver rigtig glad for dem, de er til hendes barnebarn.
Men syr gerne nogle flere hvis der er nogen der er interesserede i dem og da også i bluserne.


Hmm ved ikke lige hvad jeg har fået trykket på, men af og til så får jeg vist rodet lidt rundt, lige nu har jeg alt herinde oppe i dobbelt størrelse, bare fordu jeg forsøgte at lave en fortryd i det forrige indlæg og jeg kan altså ikke komme ned i normal strørrelse, så kan du hjælpe mig med dette så vil jeg da lige blive glad.
Men ellers må i alle have en god weekend, når den kommer lige om lidt, jeg glæder mig i hvertfald til den, mere om dette senere. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar