søndag den 19. september 2010

Lige lidt til det kommende høstmarked på Krarup Friskole og mine filtis til Hattefesten på Egeskov Marked

Min veninde og jeg har jo lige været til sensommermarked på Pilegården, og skal den kommende weekend d. 25 september til høstmarked på Krarup Friskole, så der har været gang i min produktion. Da vi sælger en masse lækkert voksdug og tekstilvoksdug denne dag, fik jeg lige ideen med at sy en masse brød/frugtkurve af noget af stoffet. Vi fik ikke solgt dem da vi var afsted sidst, helt sikkert fordi vi havde sådan et dårligt vejr og alt var proppet sammen så det næsten ikke kunne ses, så nu håber vi på at der kommer gang i salget denne gang.
Vi synes ikke vi er dyre, vi sælger alm. oksdug til 40,- m og tekstil til 60,- m, deet er langt under det som man skal give i butikkerne, og det må da være aktuelt lige nu med tekstildug med julemotiv, så der er sørme kurve til 50,- der passer til. Skulle der være nogen herinde som kunne få lyst til at se på disse herlige ting så læg vejen forbi os.
Der er også kommet lidt flere hage/savlesmække til, også med julemotiver til rimelige penge synes jeg. 20,- for julesmække og 15,- for dem som er almindelige . De kan ses et andet sted her i min blog.
Skulle jo lige til damefrokost på Egeskov marked her d. 12 september. Og havde fået fingrene i en rød bøllehat fra FRISKO is, så hvad var mere nærliggende end at pynte den med is, så jeg lavede lige tre filt is og fik så tre hæklede is af min datter Micha http://snoretoppen.blogspot.com/ (kig ind og se dem på hendes blog)der var et flot stykke trefarvet is med fra hende, men man kan da ikke komme med sådan et stykke uden en tallerken, så en tur på nettet og finde et billede af en muselmalet tallerken og så var det ellers igang med at kopiere og sy på, så isen kunne kome til at ligge fint sammen med en ske med blåt skaft som matchede tallerknen lidt :-)
De er alle blevet sat fint på hatten og der var ikke andre der havde en magen til, der skal nok komme billede af den senere, når jeg har fået taget et af den.
Vi havde en rigtig hyggelig dag med en masse god mad, snak og grinen. Og det skal helt sikkert gentages til næste år, det er så spændende hvor mange vi så er denne gang, lige nu er vi en 10-12 piger som er afsted.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar