tirsdag den 21. december 2010

Jødekager, vundne give aways og næsten færdige betræk til varmepuder :-)

Lidt har jeg da fået lavet her den sidste uges tid, den anden dag blev der bagt jødekager og fik også klaret en portion finskbrød, det bliver vist det julebageri for i år.
Ville også gerne have lavet en masse konfekt, men da vi ikke får det spist så er det ikke blevet lavet, så vil jeg hellere lave lidt når vi skal have gæster:-) For et stykke tid siden var jeg så heldig at vinde to give aways dette flotte tørklæde fra Frk. TingelTangel, som jeg glæder mig til at bruge her i julen. Der var førme også tre små fine perlegrantræer med, som skal op og hænge i min troldegren.
Så vandt jeg et flot akrylhjerte fra Made by Mia Hansen, det er kommet op og hænge fint og venter nu på selskab af træerne.

Jeg fik ikke lige nået at tage billeder af min sene fabrikation af betræk og varmepuder i går aftes, så jeg appilikerede lige de to sidste færdige her i formiddag, så nu skal de bare lige syes sammen og puden skal puttes i så er de også klar, men om jeg når det inden jul ved jeg ikke, da jeg jo lige har et hængeparti med en halsedisse til en ung dame som havde fødselsdag i lørdags, og ups den er ikke færdig.
Men det skal så lige siges at jeg måtte igang igen fordi det første projekt jeg havde gang i efter hendes forklaringer, blev alt for stort, hun ville have kunnet svømme i den, så jeg skyndte mig at gå igang med en ny. Så må den anden blive trævlet op på et senere tidspunkt.
Så nu er det vist kun lidt rengøring der mangler, så det må jeg hellere få gjort nu.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar