tirsdag den 21. december 2010

Varmepuder syet.

Ja der skulle egentlig have været et billede af den varmepude jeg havde fået syet, men da den skulle afleveres her i formiddag og den først blev færdig sent, så fik jeg det ikke lige gjort.
Men jeg håber at modtageren vil lade mig tage et billede af den senere :-)

Så må jeg se om jeg kan få taget billeder af de næste.

Og hvad skal dagen så bruges til, når de sidste julegaver nu er pakket ind???
Jo jeg skal lige have strikket en fødselsdagsgave færdig og lavet et par patchwork hjerter færdige så de også kan komme afsted.

Og så lige det kedelige, rengøring, vi vader rundt i strå fra taget som vi og kattene slæber med ind. Nu skal de væk så julen kan komme ind :-D

God dag til jer alle derude i bloglandet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar