torsdag den 31. marts 2011

Storvask af duploklodser :-D

Sidste sommer købte vi i gul og gratis to store kasser duplo klodser, for ca. 1000,- nu er barnebarnet ved at være så stor at han kan begynde at lege med dem, så her i formiddag har den stået på klodsevask. Det er kun ca. 1/3 der her ligger til tørre i badekaret. Men alle pladerne er vasket og en del af bilerne, så er der lige nogle af alle zoo og bondegårdsdyrene, og dem er der rigtig mange af.
Den her kasse er der slet ikke begyndt på endnu, den bliver taget hen over den næste uges tid, så de er klar til den unge mand snart kommer, så må vi have sorteret lidt i dem, da nogle af dem skal ned i vores sommerhus, så han også har nogle der.
Alt det her er skinner og tog, det er vel ca. ½ kasse, det elektriske tog er taget op, det kan ikke køre, så vi skal have en til at kigge lidt på det og se om vi kan lave det.

De får lov til at bo lidt længere oppe på loftet, da jeg tror han skal være lidt større før han og morfar kan bygge og lege med toget.


Nu må det være symaskinens tur til at blive rørt lidt, den har vist stået stille alt for længe, og stoffet er klippet og har ligget klar siden i torsdags, så nu må jeg heller lave lidt der også.

Og så lige lidt af det kedelige, oprydning og lidt rengøring, så huset ikke ligner en høstak, for selv om taget er færdiget og stråene der lå på jorden næsten samlet sammen, så slæber kattene alligevel lidt med ind hele tiden.


3 kommentarer:

  1. Hvor er du aktiv;-)
    Glæder mig til at se hvad du får syet! Er det den lyserøde kjole der står for tur?

    Jeg har ellers købt de sejeste rester med hjem i dag. Pia har pakket returpakker ud der var over et år gamle, så der er kommet en del i restekurvene :-)

    SvarSlet
  2. hej Lene

    I forstår da og finde de gode sager til billige penge.... han vil elske de klodser....
    glæder mig til at se hvad symaskinen frembringer...
    rengøringen er jo bare noget der skal overståes så man kan nyde livet :)
    kh♥

    SvarSlet
  3. Hej Lene!

    Tak for hilsnen på min blog.
    Tungen på dyrer er af filt. Det er der også på min mors originale :o)
    God fornøjelse. Jeg håber, at hun bliver glad for den.

    Kh Randi ♥

    SvarSlet