onsdag den 20. april 2011

Lidt hæklede æg er det da blevet til :-)

Bestanden af æg er blevet lidt større her end de 6 der før er blevet vist. Der er kommet 13 æg ud af det, har dog foræret 2 af dem væk, og der forsvinder måske lige lidt flere her i påskedagene, selv om jeg egentlig ikke så gerne vil af med dem, så nu må jeg se om jeg lige får hæklet lidt flere.
Har jo altid ment at en hæklenål og mig ikke var de bedste venner, men nu er der alligevel kommet blod på tanden, og i går aftes forsøgte jeg mig lige med et par meget små bolde også, når der er kommet lidt flere så kommer de frem i det offentlige lys.

Men jeg takker Karen fordi hun lagde den godt opskrift ud på sin blog http://karenklarbaeksverden.blogspot.com/2011/04/hklede-paskeg.html og jeg lige fik lyst til at forsøge. Hun er bare en dygtig kvinde med rigtig mange fine ting, så kig ind til hende og se alle hendes gode ideer.

Vil ønske jer alle en rigtig god påske.

1 kommentar:

  1. hej søde ægge-kone :) hold da op en produktion du har fået lavet ....
    selvfølgelig kaan du da med en hæklenål også...
    rigtig god påske til jer :)
    kram ♥
    ps. hvis du ikke har planer tirsdag ville du måske ha' besøg ? tror også gerne Marlene vil komme :)

    SvarSlet