lørdag den 9. april 2011

Så blev kjolen færdig og der blev da også syet en lille fyr.

Så blev min kjole endelig færdig, er rimelig tilfreds med resultatet, da jeg ikke har syet ret meget til mig selv de sidste par år.

Overvejer da lige at sy lidt mere til mig selv, og så har jeg lige lidt i tankerne til familiens lille guldklump, som lige skal jursteres lidt.
Mine forældre har i mange år haft den lille røde fætter, som vi som børn har leget ret så meget med, og vores børne også, så den lille sismofyt, som vi kalder den, er blevet lidt slidt, min mor ville gerne have nye øjne på den, det er der endnu ikke kommet, men den har fået en bror som hun skal have her i weekenden når hun og min søde far kommer på besøg. Den gamle må bo her hos mig lidt endnu, men det ved hun ikke ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar