fredag den 29. april 2011

Så blev nok en kjole færdig, så nu kan alle festerne bare komme.

Så blev kjole nr. 2 færdig, den er syet efter samme model som den røde, som ses lidt længere nede, dog med lidt ændringer i vidden, da dette stof er mere fast end det røde.
Der er også blevet syet en underkjole som passer til begge kjoler, lidt smart synes jeg. Måske det ender med at der bliver syet en mere, har vist stof til det :-)

Sådan ser den blå kjole ud med skørt under.

Sådan ser den røde ud med skørt under.

Så må jeg jo se om der på et tidspunkt kan komme et par billeder ind med mig i kjolerne.



Så nu skulle jeg kunne klare et par konfirmationer, et par fødselsdage og et bryllup i løbet af de næste par måneder.



3 kommentarer:

  1. hej Lene

    nej nu må du godt nok undskylde...
    smiler meget .... underkjole.... kom lige til at tænke på min mormor.... er det ikke kun for gamle damer..... hihi...
    (nej ved godt at kjolen sidder bedre.... men alligevel....
    ellers søde sommerkjoler....
    ses vi måske mandag....
    knus♥

    SvarSlet
  2. Sikke du har gang i symaskinen, nu kan sol og sommer godt fortsætte så du kan få kjolerne brugt.

    Underkjole, hmmm tror aldrig jeg har haft sådan en.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  3. jeg kan nu godt lide den røde :)

    SvarSlet