mandag den 8. august 2011

I forbindelse med Frk. Turkis´s boys month del 2

Her kommer så 2 del af mine drenge ting, ikke alt er syet til barnebarnet, der er også blevet syet til et par andre drenge. Og noget af det er også til salg, som cowboy overalls herunder til den billige pris af 100,- + forsendelse. Har bla. lavet et par på bestilling i hvid babyfløj med Peter Hattemus på.
Disse to bluser og bukserne lavede jeg sidste sommer, til en lille dreng. Aksel er søn af den pige jeg for mange år siden passede da jegvar i huset.




Sættet her med piraterne blev krearet til barnebarnet.


Og det samme er bukserne og savle smækken herunder. Det hele brugt flittigt.


De turkis bukser herunder, med den ret brugte hvalmotiv er lige blevet syet til Adam som lige er blevet storebror til en lillesøster. De blev modtaget med stor glæde både af barn og forældre.


Jeg er ikke så god til at lave de der kolager, så derfor vil alle de ting jeg har lavet komme i små bidder, håber det også er fint nok med jer.

2 kommentarer:

  1. Det er søde og flotte ting du har kreeret. Han er heldig den dreng.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  2. Kære Lene
    Endnu en flot kreation... Godt vi har hver vores spidskompetencer.. Har godt nok en symaskine; men den ser sjælden dages lys..
    God Tirsdag / RikkeBo

    SvarSlet