tirsdag den 9. august 2011

I forbindelse med Frk. Turkis´s boys month del 3

Foråret startede med at jeg syede disse turkis shorts og den grøn/turkis bluse med ugler til barnebarnet. Så han havde noget at starte op med når varmen kom, og inden jeg havde fået set mig om var der lige blevet 7-8 par forskellige shorts i varierende længde.
Der kom også et par smækshorts i turkis/hvid ternet stof frem fra symaskinen, datteren syntes det var synd det bare lå på min hylde når ungermanden godt kunne bruge nogat i de farver.





Der blev sat en lille lomme på med en lille fræk gås på :-)



Der er gået lidt HVAL i min syprojekter, disse er faktisk genbrugsshorts, da de er syet om af min svigerindes cowboybukser.


Disse er også omsyede, men her er det oldemors cowboybukser der er blevet genbrugt og pyntet lidt.


Disse er faktisk de første shorts jeg syede i cowboystof og de er lavet af nyt cowboystof som jeg havde liggende.




Der kommer sikkert lidt flere shorts og andre drengeting de næste dage.




Men der vil også komme lidt andet som er undervejs gennem symaskinerne.




Håber i fortsat har lyst til at kigge med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar