torsdag den 11. august 2011

I forbindelse med Frk. Turkis´s boys month del 5

Så nu skulle billederne gerne være lidt større end de sidste par gange, fik lige at vide at de var svære at se. Så nu håber jeg det hjælper og at Christine nu lettere kan bruge dem :-)




Denne gang er det bluser og en enkelt jakke der vises frem.









Denne søde bluse syede jeg til barnebarnet for længe siden, det var hans søde moster som godt kunne lide stoffet og gerne ville give ham en bluse i det. Moderen har det så ikke så godt med disse små kravlende insekter, men den er da blevet brugt.










Lavede for 1 år siden en oprydning i mine gemmer og fandt et lille rest af det sødeste fleece som lige kunne blive til en lille jakke. Det er en rest fra et tæppe som jeg får 11 år siden syede til min brors ældste datter. Den jakke er blevet brugt rigtig meget og er nu meget slidt og for lille, så der er klippet til en ny, som jeg havde håbet på at jeg kunne sy i sommerboligen, men øv havde fået købt en ikke delbar lynlås istedet for en delbar, så nu må jeg ventge med at sy den til jeg atter er hjemme og kan få købt den rigtige.







En cool dreng kan godt have rødt på.






Bluse syet af resten af insektstoffet. Der blev faktisk lavet 2 som er blevet solgt til en veninde, som fik 2 drenge-børnebørn næsten samtidig og de skulle lige have en lille gave som var lidt speciel.






Bilblusen er til salg, den er i str. 80 og koster 75,-











Denne søde bluse er en del af et sæt, hvor der også var syet et par bukser i det prikkede stof og en sommerheldragt i begge stoffer, det var en del af barnebarnets dåbsgave. Og er blevet brugt flittigt, blusen kan han lige klemmes i, men ikke længe endnu.






Den blå bluse med pingviner, er syet efter ønske fra min datter og var en julegave til Milas.






Så er det snart slut med mine indlæg, der kommer lige et mere og måske et opfølnings med alle billederne igen så det hele kan ses samlet.

2 kommentarer:

  1. Sikke mange fine bluser - Ham Milas er heldig at have sådan en Krea-mormor ;-)

    SvarSlet
  2. Holddd da op, brænder din symaskine aldrig sammen.

    Det er godt nok nogle flotte ting du laver.

    Knus fra Jo

    SvarSlet